CHILI, SAN JOSE DE MAIPO - Reisverslag uit San José de Maipo, Chili van Inge Eps - WaarBenJij.nu CHILI, SAN JOSE DE MAIPO - Reisverslag uit San José de Maipo, Chili van Inge Eps - WaarBenJij.nu

CHILI, SAN JOSE DE MAIPO

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 December 2018 | Chili, San José de Maipo

7 – 14 november 2018

Helaas, verkeerd gemikt; een AirB&B teleurstelling. De foto’s van het appartement waren mooier dan in werkelijkheid. We zitten op een priveterrein waar de eigenaar ook gelijk achter ons woont en kijken uit op 2 bouwvallen, waarvan we de eigenaar op dezelfde dag al leren kennen. Een alcoholist die in het leger heeft gezeten en zich Peter de Grote noemt, haha.
Nou ja, we gaan er het beste van maken. We lopen in 20 minuten naar het centrum, maar dat stelt ook niet veel voor. De volgende dag nemen we de bus naar San Alfonso, het lijkt er een beetje op een ski gebied, maar zoals ik zei, het is lente. Op de toppen van de bergen, overal in Chili waar we tot nu toe zijn geweest, zie je sneeuw liggen met onderaan de voet prachtige gele weides….een beetje Sound of Music achtig. We mokken nog een beetje over ons appartement, zonder verwarming, ’s nachts en s’ ochtends steenkoud en zijn blij na een paar dagen weer terug te gaan naar Santiago om vandaar de bus te nemen naar Chillan.