ARGENTINIE, terug naar Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Inge Eps - WaarBenJij.nu ARGENTINIE, terug naar Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Inge Eps - WaarBenJij.nu

ARGENTINIE, terug naar Buenos Aires

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Augustus 2019 | Argentinië, Buenos Aires

Terug in Buenos worden we hartelijk ontvangen door het ons bekende personeel in hotel UOM. Jammer dat ze te beleefd zijn (of te stug, of verlegen, daar zijn we nog niet achter) om te vragen hoe we het gehad hebben, misschien is het ook wel ongeinteresseerd, ze krijgen natuurlijk genoeg gasten. Maar goed, ze hebben onze grootste koffer in ieder geval goed en gratis bewaard voor 1 maand!!! wat we een topservice! We spenderen nog 2 dagen in Buenos Aires en voelen ons niet helemaal happy met het idee dat we Argentinie gaan verlaten. Komen we terug? We hopen het beiden. Er is nog zoveel te doen en te bekijken.

We hebben Colombia toch nog tussendoor geboekt voordat we naar Panama gaan. We vonden dat we eigenlijk te kort in Colombia waren geweest toen we aan onze reis begonnen. We waren ook wat huiverig voor Colombia, vooral omdat de Rijksinlichtingendienst liet zien dat er toch veel onveilige gebieden in Colombia waren en ook met het oog op de vele Venezolaanse vluchtelingen die er naar toe gingen hadden wij zoiets van; beter eerst met een wat veiliger gebied aan ons avontuur beginnen. We zijn er toen een maand geweest, maar vonden achteraf dat we Colombia toch ook een eerlijke kans moesten geven en hebben nu nog een maand geboekt. We gaan eerst naar Bogota en daarna naar Cartagena en Santa Martha. Dan hebben we tenminste ook de plaats gezien waar Simon Bolivar gestorven is. Het voelt alsof we aan het laatste eind van ons avontuur gaan beginnen.

Het lukt Reinout een combinatie vlucht te boeken ARG/COL/PAN/CUR (vanuit Panama gaan we 5 maanden later naar CUR). Helaas is de vlucht van Argentinie via Panama naar Colombia een omweg, maar wel een stuk goedkoper.

• 31 Augustus 2019 - 12:15

Marco:

Hoi lieverds,

Pas maar op in Colombia, maar dat doen jullie vast. Wat een avontuur beleven jullie.. ben zo benieuwd naar hoe alles eruit ziet en ruikt