CHILI, PUERTO MONTT - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van Inge Eps - WaarBenJij.nu CHILI, PUERTO MONTT - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van Inge Eps - WaarBenJij.nu

CHILI, PUERTO MONTT

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 December 2018 | Chili, Puerto Montt

Ook hier kunnen we vanaf de busterminal zo ons hotel in en ook dit ligt aan zee, niet zo moeilijk natuurlijk, Chili’s kust is 4200 km! En ook hier kunnen we niet echt veel over vertellen. Het lijkt wat armoedig, veel alcoholisten en bedelaars en we voelen ons er niet echt op ons gemak. We lopen vaak naar het centrum, maar veel is er niet te zien. We liepen aan de noordkant wel tegen een verrassend leuk haventje op met vismarkt , fruit, groente, souveniers en kleine houten fel gekleurde restaurantjes boven op elkaar. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan en een hapje te gaan eten.

• 21 Maart 2019 - 16:50

Manon:

Vanaf dat haventje namen wij de boot naar Punta Arenas. Kan me idd alleen nog maar de levendige markt herinneren. Jullie hebben t naar jullie zin, da’s wel duidelijk.